Watch Termini è Definizioni

Fighjate a terminologia per cumpratori è venditori in u mondu.

 



A

Acrilico

U vetru acrilicu hè un materiale trasparente pruduttu sinteticamente chì pò esse facilmente furmatu in certi intervalli di temperatura. U vetru acrilicu hè assai resistente à a intemperie è resistente à a rottura è à a currusione. I picculi graffi ponu esse facilmente lucidati.

Calendario annuale

Un calendariu annuale hè una complicazione chì a data deve esse curretta solu manualmente una volta à l'annu à a fine di ferraghju.

Orologio antimagneticu

Un orologiu antimagneticu ferma senza influenza da i campi magnetichi finu à una certa forza è deve ancu cuntinuà à girà precisamente à un certu gradu dopu l'esposizione. E norme DIN 8309 è ISO 764 stabiliscenu e norme per l'orologi antimagnetichi.

Secunnu a DIN 8309, l'orologi cù un diametru di muvimentu più grande di 20 mm contanu cum'è anti-magnetichi quandu ùn sò micca influenzati da campi magnetichi finu à 4,800 A / m (6 mT) è devianu micca più di +/- 30 secondi à ghjornu.

Cucirriculating anti-reflective

Un rivestimentu antiriflessu aumenta a trasparenza è a chiarezza di u vetru di u watch. Riduce a riflessione, rendendu più faciule a lettura di l'ore.

L'Orologi creanu un rivestimentu antiriflessu applicendu un stratu finu è trasparente à u vetru di l'ochju sottu u vuatu. Ancu cunnisciutu cum'è revestimentu AR.

Luca Dirisio

Automatica si riferisce à u liquidu automaticu di un calibru di watch. A molla principale hè ferita da u muvimentu di u polu è di u bracciu di u purtatore. Questu accade in cunjunzione cù un pesu (un rotore), chì oscilla è tende a sorgente principale. Un dispusitivu di frizione scivolante hè adupratu nantu à a molla principale per impedisce ch'ellu sia distruttu da troppu tensione. U meccanisimu centrale di u rotore hè assai diffusu.


B

Bakelite

A Bakelite hè u nome cummerciale per un plasticu cumpletamente sinteticu creatu da u chimicu belga-americanu Leo Baekeland in u 1905. Ughjetti cum'è volante, radiu, telefoni, è manichi da vasetti è pantaloni sò stati fatti da stu materiale resistente à u calore.

Spring di equilibriu

Vede hairspring

Rota di equilibriu

A rota di equilibriu regula u battutu di un orologio meccanicu attraversu e so vibrazioni costanti, chjamate battute. Hè custituitu da un orlu di equilibriu circulare è in parechje definizioni, a molla hè cunsiderata ancu una parte di a rota d'equilibriu. A rota di bilanciu ripiglia u travagliu di i secondi penduli truvati in l'orei di u missiavu è in i muri; in ogni modu, vibra significativamente più veloce. Oghje, e velocità nurmali sò 21,600 o 28,800 alternanze (battiti) per ora, mentre un secondu pendulu si move solu à 3,600 A / h. A precisione in cui un orologio corre dipende da u numeru è a rigularità di e vibrazioni. U scappamentu furnisce gradualmente a rota di equilibriu cù l'energia da a fonte principale, ponendula in un muvimentu di oscillazione avanti è avanti.

Bar

A barra hè un'unità metrica di pressione chì indica quantu pesu hè nantu à una superficie. Altre unità di misura per a pressione sò l'atmosfera standard (atm) o pascale (Pa).

1 bar = 100 kPa = 0.1 MPa

1 bar hè quasi uguale à a pressione atmosferica atmosferica nantu à a superficia terrestre o pressione di u livellu di u mare à una prufundità di 10 m.

freddo

A sorgente principale rotulata si trova in u botte. A molla magazzina l'energia creata quandu u watch hè feritu.

Bezel

A lunetta hè un anellu chì circonda cumpletamente u vetru di l'orologio. Pò esse girevule o fissu. L'orologi di immersione presentanu una lunetta girevole unidirezionale cù marcatori minuti per tene traccia di u tempu di immersione. I Cronografi anu spessu una scala tachimetrica nantu à una lunetta fissa per misurà a velocità media. I biselli sò tipicamente fatti di metallo o di ceramica.

Bicompax

Bicompax si riferisce à u numeru di subdial (totalizatori) nantu à un cronografu. Un schema Bicompax hà dui sottumarini à 3 è 9 ore. Un Tricompax hà trè, chì formanu a forma di un V.

Bluing

U Bluing si riferisce à u prucessu di riscaldamentu di cumpunenti in acciaio pianu pianu finu à 300 ° C (572 ° F). Questu causa un rivestimentu blu estremamente finu per copre u componente riscaldatu. L'Orologi utilizanu stu prucessu per affinà e mani, viti, è altri cumpunenti. U prucessu hè cumunemente vistu in i riloghji prudutti in Glashütte, in Germania.

Primavera di equilibriu Breguet

Una primavera di equilibriu Breguet hè una primavera di equilibriu cù a so ultima bobina alzata, riducendu cusì a so curvatura. Hè stata inventata da Abraham-Louis Breguet in u 1795. A so forma cuncentrica permette à a molla di "respirà" megliu è mantene l'orologio in funzione più precisamente. Conusciutu ancu cum'è overcoil di Breguet, primavera Breguet, o sorgente di capelli Breguet.

Chiusura di farfalla

I fermaglii di farfalla sò fermaglii chì si aprenu à ogni estremità, allargendu u braccialettu una quantità significativa è creendu una apertura larga.


C

Calibre

Calibru hè un altru termine per un muvimentu di guardia. Hè spessu adupratu in cumbinazione cù nomi numerichi di watch, cum'è "Calibre ETA 2824-2". Calibru ancu scrittu.

Secondi cintrali

Un orologio cù secondi centrali hà a seconda lancetta attaccata à u listessu asse centrale cum'è e lancette di i minuti è di l'ore. A contraparte à i secondi cintrali hè chjuca seconde, induve i secondi sò visualizati in un picculu subdial, di solitu à sei ore. Piccoli secondi si trovanu spessu nantu à i cronografi chì utilizanu a seconda manu centrale cum'è a seconda manu di u cronografu.

Cerachrom

Cerachrom hè a ceramica interna di Rolex. U materiale d'alta tecnulugia hè particularmente resistente à i graffi è duru.

Smussatura (anglage)

A smussatura, chjamata dinò smussatura, hè un metudu di finitura cumplicatu per i muvimenti di guardia induve i bordi sò fatti à pendenza à un angulu di 45 ° è lucidati. A larghezza di i bordi ferma uguale.

Meccanismu chimicu

Un meccanismu chiming hè un meccanismu separatu in un orologio meccanicu. Un martellu colpisce un corpu risonante, cum'è un gong, per creà i campanili, chì dicenu u tempu attraversu una seria di soni.

Cronògrafu

I Cronografi anu una funzione di cronometru, chì pò esse aduprata per cronometrà cose cum'è eventi sportivi.

Cronometru

I Chronometri sò calibri particulari precisi chì sò stati certificati per a precisione da un organu ufficiale. E prove di cronometru sò effettuate principalmente da l'Istitutu ufficiale di prova di cronometri svizzeri (in francese: Contrôle officiel suisse des chronomètres, COSC). L'Uffiziu Turingianu per i Pesi è e Misure (in tedescu: Landesamt für Mess- und Eichwesen Thüringen) in Glashütte, in Germania, offre ancu test di cronometru.

Fuga co-assiale

L'urilogiu inglese George Daniels hà inventatu u scappamentu coassiale in l'anni settanta cum'è alternativa à u scappu di a leva svizzera. Piglia u so nome da duie rotule di fuga muntate nantu à un fustu, una sopra à l'altra. U vantaghju di sta scappata hè chì ci hè una riduzione significativa di attritu trà e duie rote. Dunque, u sistema di scappamentu richiede menu lubrificazione è funziona più longu prima di richiede manutenzione. Omega hà sviluppatu ulteriormente a fuga co-assiale in una serie di orologi à a fine di l'anni 1970. A maggior parte di l'attuali orologi meccanici Omega anu calibri cù stu sistema di fughje.

Cumplicazione

Una complicazione hè una funzione di vigilanza supplementaria. Una fase lunare, una sveglia, una funzione di timing, o un calendariu perpetuu sò tutte cumplicazioni cumuni. Pusenu una sfida per l'urologi, soprattuttu quandu ci sò parechje complicazioni in un muvimentu di un orologio.


D

Visualizazione di data

A data hè visualizata sia cù una manu (data date) o numeri stampati nantu à un anellu chì hè piattu sottu à u quadrante. Una finestra nantu à u quadrante crea una apertura induve a data attuale hè visualizata. E mani o un anellu facenu ognuna una rotazione cumpleta in 31 ghjorni. Quandu hè un mese chì hà menu di 31 ghjorni, a visualizazione di data deve esse corretta manualmente.

Visualizazione di u ghjornu di a settimana

Un display di u ghjornu di a settimana mostra u ghjornu attuale di a settimana nantu à u quadrante.

Watch di immersione

Un orologiu di immersione (ancu chjamatu orologio di immersione, orologio di tuffatore) hè adattu per aduprà mentre si tuffa in modu ricreativu o prufessiunale. I standard più cumuni aduprati per l'ore di immersione sò ISO 6425 è DIN 8306. L'orologio deve esse impermeabile finu à almenu 100 m (10 bar). L'orologi di immersione di alta qualità sò generalmente impermeabili finu à almenu 200 m (20 bar), anu mani è indici luminosi, è anu una lunetta cù marcatori di minuti. A lunetta pò esse girata solu in una direzzione per evità chì u portatore allungassi accidentalmente u tempu di immersione. Alcuni orologi di immersione ponu suppurtà prufundità di 1,000 m o più; questi anu generalmente una valvola di fuga di eliu dinò.

Doppia canna

Quandu un calibru hà dui barili, pò esse descrittu cum'è doppiu barile. Questu estende a riserva di carica di u watch.

Doppiu cronografu

Un cronografu doppiu pò intervalli di tempu. Per fà questu, hà duie cronografe seconde mani è trè push-pieces. Prima, e duie seconde mani sò iniziate spingendu un push-piece. Un secondu push-piece ferma una di e seconde mani è permette di leghje quantu tempu hè passatu, mentre l'altra seconda manu continua à corre. U terzu push-piece ricumencia a seconda manu fermata. Ancu cunnisciutu cum'è cronografu rattrapante, cronografu split-second, è cronografu split. Da ùn cunfonde cù u cronografu flyback.

Dubois Dépraz

Dubois Dépraz hè un produttore di cumplicazioni di orologi.


E

ETA SA Fabricante di Orologi Svizzeri

U ETA SA Manufacture Horlogère Suisse (ETA SA Swiss Watch Manufacturer) hè un fabbricante di muvimenti di orologi svizzeri chì appartene à u Gruppu Swatch.

Rota di fuga

A rota di fuga hè una parte di un muvimentu di guardia cù una fuga di paletta. A rota di fuga si trova trà u trenu è a rota di equilibriu. A furchetta di palette crea a cunnessione trà a rota di bilanciu è a rota di fuga. Una caratteristica di a rota di fuga hè i so denti asimmetrici.

Scappamentu

A scappata assicura una liberazione ferma è cuntrullata di a molla di u liquidu. U meccanisimu chjude periodicamente u trenu di ingranaggi, creendu un ritmu uniforme. In listessu tempu, trasferisce nova energia à u sistema di oscillazione.

L'orologi da polzu d'oghje utilizanu principalmente u scappamentu di a leva svizzera, chì consiste in una forchetta per pallet è una rota di fuga. A rota di fuga mette in rete direttamente cù a seconda rota (cunnisciuta ancu cum'è a quarta rota). A seconda manu hè attaccata à l'assi di a rota di i secondi. A rota di bilanciu oscilla avanti è avanti è face chì a forchetta di palette si move uniformemente avanti è avanti. Dunque, pò chjappà è bluccà a rota di fuga cù a paletta prima di rilasciarla è di blocallu dinò. Questu permette à a rota di spustà un dente à a volta. À una frequenza di equilibriu di 28,800 A / h (4 Hz), questu risultà in a seconda manu chì si move ottu volte.

Everose d'oru

L'oru Everose hè una lega d'oru rosa di 18 carati di Rolex. A causa di l'usu di u platinu in a lega, duverebbe restà brillanti più longu di l'oru tipicu rosu. U culore rosatu di a lega vene da u ramu.


F

Acabat

Finitura (in francese: finissage) si riferisce à u raffinamentu di i muvimenti di l'ora. A finitura cumuna include decorazioni cum'è strisce di Ginevra, perlage, o sunbursts. E viti blu è u smussamentu sò ancu forme di finitura.

Cronografu Flyback

Un cronografu flyback hà una funzione di timing speciale. Una volta in esecuzione, pudete rientrallu à zero è ricumincià cù a pressione di un buttone. Quandu un cronografu standard hè in esecuzione, d'altra parte, richiede trè spinte: unu per fermà u cronografu, unu per ripristinallu à zeru, è unu per riprenderlo. I cronografi Flyback nascenu da u campu di l'aviazione militare. Sò usati quandu parechje manovre consecutive devenu esse eseguite esattamente à u secondu secondu. Un cronografu nurmale ùn pudia micca cumpie sta funzione, chì e trè spinte necessarie per resettallu ci vuleria troppu tempu.

Fibbia pieghevole

A fibbia pieghevule hè un meccanismu per aprire è chjude una fascia di guardia. A cuntrariu di e fibbie pin, e fibbie pieghevoli si aprenu nantu à una cerniera. E cinghje cù fibbie à pin, invece, si aprenu interamente. Cunnisciutu ancu cum'è un fermu di dispiegamentu.


G

GMT

GMT significa Greenwich Mean Time. Hè u tempu astronomicu definitu in Greenwich, un distrittu di Londra. Hè statu uriginale adupratu cum'è u standard internaziunale di u tempu civile, ma UTC (Time Coordinated Universale) hà pigliatu stu rolu dapoi u 1972. A differenza di GMT, UTC ùn hè micca un tempu basatu astronomicamente.

Un orologio GMT mostra l'ora lucale è l'ora in un altru fusu orariu.

Sigillo di Ginevra

U Sigillo di Ginevra hè un sigillo chì rapprisenta l'origine è a qualità di un calibru. Tradizionalmente, u sigillu era stampatu in u metallu di u muvimentu. Tuttavia, un novu metudu di marcatura nanostrutturale cambia u metallu à livellu microscopicu. Dunque, ancu picculi pezzi individuali di un muvimentu ponu purtà u Sigillo di Ginevra. Per avè un Sigillo di Ginevra, l'assemblea, l'ajustamentu è a custodia di un calibru meccanicu devenu esse accaduti in u Cantone di Ginevra. Ci hè 12 criteri addiziunali relativi à a finitura, a qualità è i materiali aduprati chì u calibru deve ancu soddisfà. Ottu membri di l'Uffiziu per l'ispezione Voluntaria di l'Orologi di Ginevra (in francese: Bureau Officiel de l'Etat pour le contrôle facultatif des montres de Genève) sò incaricati di cuncede l'approvazione di u sigillu à l'ore. Cartier, Vacheron Constantin, Roger Dubuis è Chopard sò alcuni di i più famosi fabbricanti chì i so muvimenti anu Sigilli di Ginevra.

Strisce di Ginevra

E strisce di Ginevra sò strisce dritte è larghe chì adornanu i muvimenti è qualchì volta altri cumpunenti di guardia cum'è decurazione. Ancu cunnisciutu cum'è Côtes de Gèneve o filetti.

Quadrante Guilloché

I quadranti Guilloché presentanu una finitura guilloché sia ​​incisa meccanicamente sia à manu. I Guillochés sò mudelli intricati cumposti da una seria di linii intrecciati.


H

Capicorsu

U capelli (ancu cunnisciutu cum'è una primavera di equilibriu) hè una parte di a rota di equilibriu. Appartene à u sistema di oscillazione di un orologio meccanicu. Si restringe è si espande costantemente parechje volte per secondu è determina u battutu di u watch. U pilu hè più finu cà un pelu umanu è ùn pesa chè dui milligrammi. Hè fattu di un materiale speciale, cum'è a lega Nivarox o u siliziu metalloidu anti-magneticu.

Quadrante guilloched à manu

I quadranti guilloched à a manu sò quadranti chì presentanu finitura guilloché incisa à a manu. Siccomu hè fattu manualmente, ci sò piccule irregolarità in e linee di u mudellu.

Cristallu Hardlex

U cristalu Hardlex hè un vetru minerale adupratu principalmente da Seiko. Grazie à un prucessu speciale, hè più duru è più resistente à i graffi cà u vetru minerale nurmale. Si trova trà u vetru minerale è u zafiru in termini di robustezza.

Valvula di escape Helium

Una valvola di fuga di eliu prutege un watch di immersione da esse dannighjatu da una pressione eccessiva. I subacquei prufessiunali respiranu un mischju di gasu di respirazione speciale chì include eliu in camere di decompressione. I picculi atomi di eliu ponu truvà a so strada in u casu di l'ore sottu pressione. Chistu pò causà u vetru di l'ochju quandu i subacquei tornanu à a pressione esterna normale. A valvula serve per equalizà a pressione. Funziona o automaticamente o manualmente.

Hesalite

Hesalite hè u nome di Omega per Plexiglas. Hè pocu costuu di pruduce è rimpiazzà è ùn splende micca.


L

Corona di manca

Serie limitata

Una seria limitata hè una seria cun un numeru limitatu di orologi.

E mani luminose

E mani luminose sò rivestite di un materiale luminosu chì brilla in u bughju. In u passatu, a sustanza radioattiva tritiu era aduprata. L'effettu luminosu hè creatu quandu i cristalli da i cumposti di zinc reagiscenu cù l'elettroni mandati da u tritiu. Oghje, u materiale principale adupratu hè Superluminova. Stu materiale non radioattivu hè fattu di pigmenti inorganici, fosforescenti chjamati lume. Una volta chì una fonte di luce hà attivatu abbastanza i pigmenti, cumincianu à lampassi. Quantu tempu brillanu dipende da quantu sò stati esposti à a luce. Tuttavia, Superluminova hà una carica limitata.

Numerali luminosi

I numeri luminosi sò ricoperti di un materiale luminosu chì brilla in u bughju. In u passatu, a sustanza radioattiva tritiu era aduprata. Oghje, u materiale principale adupratu hè Superluminova. Stu materiale non radioattivu hè fattu di pigmenti inorganici, fosforescenti chjamati lume. Una volta chì una fonte di luce artificiale o naturale hà attivatu abbastanza i pigmenti, cumincianu à lampassi.


M

Mainspring

A molla principale, chjamata dinò semplicemente cum'è una sorgente, immagazzina energia è serve da fonte d'energia per un orologio meccanicu. Hè situatu in a canna è hè tensu sia avvolgendu manualmente l'orologio o, in casu di orologi automatichi, un rotore. L'orologio hà ancu un scappamentu per impedisce à a molla di trasfurmà tutta a so energia à i treni di ingranaggi è a rota di bilanciu in una volta. Invece, a scappata assicura una liberazione cuntrullata per un periudu di ghjorni.

Bobina manuale

L'avvolgimentu manuale hè un tippu di avvolgimentu di u muvimentu di l'orologio. A molla principale hè tesa avvolgendu manualmente a corona (corona-kwound). A primavera trasferisce continuamente a so energia à u trenu.

Vetru minerale

U vetru minerale hè u materiale standard in i prezzi inferiori è media. Hè paragunevuli à u vetru di finestra è più duru cà u vetru acrilicu, ma più dolce è menu resistente à i graffi cà u vetru zafiru. U vetru minerale pò esse induritu per migliurà e so qualità. Cunnisciutu ancu cum'è cristallu minerale.

Ripetitore di minutu

Un ripetitore di minuti hè una complicazione chì dice u tempu audibilmente cù campanili quandu premete un buttone. Questa complicazione incredibilmente intricata hè ancu una di e più rare quì. Un miccanisimu chiming produce i campanili.

Mustrà mese

Una visualizazione di u mese mostra u mese attuale nantu à u dial.

Indicatore di fase lunare

Un indicatore di fase lunare hè una complicazione di guardia chì mostra a fase di a luna cum'è visibile da a terra ogni ghjornu da a luna nova à a luna piena. Un mese lunare dura 29 ghjorni, 12 ore, 44 minuti è 2.9 secondi. A fase di a luna hè visualizata per mezu di un discu in muvimentu chì mostra attraversu una finestra nantu à u quadrante.


O

Cundizione originale

Un orologio in cundizione originale hè un orologio chì hè in u so statu originale, cumpletamente immutatu.

Parti uriginali

Quandu un orologio hà parti originali, significa chì solu e parti ufficiali da u rispettu fabbricante sò state aduprate quandu si riparavanu è rimpiazzavanu e parti in l'orologio.


P

Forchetta per palette

A forchetta per pallet hè una cumpunente di u scappamentu cù dui bracci in forma di T. Cullega a rota di fuga à u persunale di equilibriu. A furchetta di palette riceve un impulse da a rota di fuga è a trasferisce à a rota di bilanciu. In listessu tempu, interferisce cù u muvimentu di a rota di fuga. Cunnisciutu ancu cum'è leva di paletta o leva di fuga.

Calendariu perpetuale

Un calendariu perpetuu hè una complicazione di guardia chì mostra a data curretta di u calendariu gregorianu finu à l'annu 2100 senza correzioni necessarie. Un calendariu perpetuu piglia mesi è più lunghi è anni bisestili in cunsiderazione.

Pin bivelle

Una fibbia pin hè un tipu di fibbia per i cinturini di orologi. L'estremità più longa di a cinghia hà fori perforati in questu. L'estremità più corta hà u pin attuale, è ancu una barra di molla è un supportu metallicu in forma di U, simile à una fibbia di cintura. Funziona dinò in modu simile: U pin hè inseritu in unu di i fori per ottene a lunghezza desiderata. U supportu di metallo impedisce à u pin di esce da u foru. Cunnisciutu ancu cum'è fibbia tang.

Riserva di carica

A riserva di carica hè a quantità di tempu chì u muvimentu impiega per fermassi dopu à a so completa ferita, senza esse riavviata da i movimenti di a manu o di u corpu.

Indicatore di riserva di carica

L'indicatore di riserva di putenza mostra quantu tempu ferma finu à chì un orologio meccanicu perde putenza. Vi permette di sapè se è quandu l'orologio deve esse feritu. U watch pò esse feritu via a corona.

Ajustatore d'indici di precisione

Un regulatore d'indice di precisione aiuta à mantene un orologio da polso in esecuzione u più precisamente pussibule. L'orologi sò adattati à e diverse pusizioni sottu e diverse temperature per uttene li in corsa u più precisamente pussibule. I cronometri sò adattati à cinque pusizioni sottu à trè temperature per soddisfà i requisiti di i centri ufficiali di prova di cronometru.


Q

Fighjula à quartz

L'orologi à quartz sò alimentati da un cristallu di quarzu. U cristallu hè attivatu da un currente, chì u face vibrà assai prestu à un ritmu custante di 32,768 1970 volte per secondu. A vibrazione constante hè cunvertita in impulsi elettronichi, unu per secondu. Questu cunduce un motoru passu per girà e ruote dentate chì controllanu e mani di u watch. L'orologi à quartz d'Asia anu pigliatu u mercatu mundiale da a timpesta in l'anni settanta. Sò stati venduti in quantità numerose à prezzi attraenti. Anu tombatu l'industria tradiziunale di l'orologeria durante a cosiddetta Crisa di Quartz. U currente necessariu per u quartz watch vene di solitu da una batteria o energia solare.

Funzione di data Quickset

A funzione di data quickset, permette à i purtatori di stabilisce facilmente a data cù a corona tirata. I muvimenti senza sta funzione ponenu a data prima dopu chì a lancetta di l'ore hà fattu duie rotazioni piene. Ancu chjamata correzione di data rapida.


R

Numeru di riferimentu

U numeru di riferimentu hè equivalente à un numeru di mudellu in u mondu di l'ore. Serve cum'è identificazione unica di u watch. U numeru di riferenza hè utile quandu cercate un certu orologio, cume un orologio vintage.

rehaut

A rimessa in opera hè u bordu smussatu di u quadrante chì tocca u vetru di l'orologio. Hè spessu usatu per scale è incisioni.

Ripetizione

Una ripetizione hè una complicazione chì dice u tempu per mezu di signali acustici. Un meccanismu chiming hè adupratu in i calibri meccanichi. U meccanismu riceve a so energia da una leva supplementare o un push-piece à u bordu di u casu. Ci hè cinque tippi di ripetizione: ora, quartu, mezu quartu (un uttavu), cinque minuti è ripetizione di minuti. E ripetizioni aumentanu u valore di un orariu, chì sò specialmente cumplessi da custruì.

Rolesor

Rolex utilizeghja u terminu Rolesor per l'orologi chì combina l'acciaio inox è l'oru. U terminu "bicolore" hè più comunemente adupratu quandu dui metalli diversi sò aduprati in una sola guardia.

Lunetta girevole

Una lunetta hè un anellu mobile chì circonda u quadrante è u vetru di guardia truvatu nantu à certi tipi di orologi, cume l'immersioni o l'ore di pilotu.

L'orologi di immersione anu lunette girevuli chì ponu girà solu in senso antiorariu. Questu impedisce à u portatore di girà accidentalmente a lunetta è allungà u so tempu di immersione. Prima di l'immersione, u subacqueu sincronizza u marcatore zero cù a lancetta di i minuti. A scala di 60 minuti nantu à a lunetta permette di leghje dopu quantu tempu hè passatu.

L'orologi di u pilotu presentanu lunette rotative bidirezionali.

Rotor

U rotore hè un cumpunente di metallo à mezza rotonda montatu in modu flessibile chì appartene à u meccanismu di bobina di un orologio automaticu. Quandu u riloghju si move, u rotore tende a molla principale, avvolgendu u riloghju.


S

Vetro di zaffiro

U vetru di zafiru hè fattu di cristallu pruduttu sinteticamente. Hè significativamente più duru è più resistente à i graffi cà u vetru minerale o acrilicu è hè dunque adupratu principalmente in l'orologi di lussu.

Scuriente a corona

Una corona avvitata si avvita sicuramente in u casu di u watch. Stu mecanismu offre una impermeabilità migliorata à u cuntrariu di e corone chì sò spinte solu in u casu. U Rolex Oyster, introduttu in u 1926, hè statu u primu orologio da polso cù una corona à vite.

Pezzi push-screw

Vite di pezzi push-screw, cum'è una corona avvitata, in a scatula di u watch in modu sicuru. U meccanisimu aumenta a impermeabilità di a cassa. I pezzi push-down à vite sò spessu aduprati nantu à l'ore chì sò impermeabili finu à prufundità estreme.

Sedna d'oru

L'oru Sedna hè una lega russiccia di 18 carati fatta da Omega. Hè cumpostu d'oru, di ramu è di palladiu.

Casu trasparente

L'orologi di lussu cù fondu di vetru trasparenti anu fondu di vetru fattu di zaffiru o di vetru minerale. Questu permette di vede u muvimentu in muvimentu.

Prutezzione di scossa

A prutezzione di scossa hè un sistema chì prutegge e parti fragili di u riloghju da i danni cagiunati da cose cume a caduta di u riloghju o u schjoppu contr'à un oggettu duru. I pivoti di a rota sò particularmente dilicati è suscettibili à danni. Una piccula spirale metallica assorbe i colpi. Un orologio hè cunsideratu prutettu da scossa quandu pò esse lampatu da un'altezza di 1 metru nantu à una superficie orizzontale di legnu duru è ùn soffre micca danni. U sistema di prutezzione di scossa più cumunu hè Incabloc, ancu se certi fabbricanti utilizanu i so propri sistemi.

Guarda scheletru

Un orologio scheletru hè un orologio chì mostra u so funziunamentu interiore senza includere e parti tipiche chì nascondenu u muvimentu. L'orologi scheletrici o l'orologi sò per u più belle opere d'arte è sò dunque assai cumplicati da creà.

Superluminova

Superluminova hè u nome di a marca per un materiale verde-incandescente adupratu nantu à e mani è indici. U materiale si carica quandu hè tenutu sottu luce è poi brilla in u bughju. Tuttavia, a luminosità svanisce per un periodu di poche ore. Superluminova hè u materiale luminosu u più adupratu, ancu se certi fabbricanti utilizanu altre sostanze. Superluminova ùn hè micca radioattiva, u distingue da u tritiu è da u radiu. U tritiu è u radiu sò sostanze radioattive chì eranu prima e sostanze luminose più aduprate. Superluminova hè ancu chimicamente stabile, vale à dì mantene a so luminosità per parechji anni.

Seconde chjucu

I picculi secondi hè un sub-dial chì mostra i secondi attuali, generalmente situati à sei ore. Quessi si trovanu spessu nantu à l'orologi da tasca, i orologi da polso manuali, è i cronografi. A contraparte di i picculi sicondi hè i sicondi cintrali, vale à dì chì a lancetta di a seconda hè attaccata à u listessu asse cum'è e lancette di i minuti è di l'ore à mezu à u quadrante. Cunnisciutu ancu cum'è u second dial secondariu.

Cronografu di Split-secondi

Vede u cronografu doppiu.

primavera

Vede u mainspring

Inossidabile

L'acciaiu inossidabile si riferisce à l'acciaiu legatu o micca legatu cun un livellu di purezza particulare. Quandu si tratta di orologi, hè impurtante aduprà l'acciaiu inossidabile per prutegge da a corrosione.

Di solitu, l'acciaiu inossidabile 316L hè adupratu in a pruduzzione di l'ore. Rolex utilizza l'acciaiu inoxidable 904L. Queste leghe antiruggine cuntenenu cromu è nickel è sò particularmente resistenti à l'acidi è l'umidità.

Stop seconde

Stop seconds permette di mette l'orologio à a seconda esatta. Quandu a corona hè tirata fora, a siconda manu ferma u muvimentu. Una volta impostata à l'ora curretta, spinghje a corona in a so pusizione originale è a seconda manu cummencia à muvassi di novu.


T

Scala tachimetrica

E scale tachimetriche sò aduprate per calculà unità per ora. A scala si trova nantu à a lunetta o u bordu di u quadrante è hè principalmente usata per calculà a velocità (km / h o mph). Per esempiu, se cunduce un chilometru mentre ti cronometri cù u vostru cronografu è vi piglia 28 secondi, pudete leghje nantu à a scala tachimetrica chì a vostra velocità era 130 km / h. Orologi famosi cù una scala tachimetrica sò l'Omega Speedmaster Professional è a Rolex Daytona. Ancu chjamatu tachimetru o scala tachimetrica.

Scala di telemetru

E scale di telemetru sò situate à u bordu di u quadrante di un cronografu è aduprate per calculà e distanze. Pudete utilizà una scala di telemetru per misurà quantu hè una tempesta, per esempiu. Aduprendu u vostru cronografu, cuminciate à timing quandu si vede u lampu è si ferma quandu si sente u tronu. U grande, fermatu cronografu di a seconda manu serà indicatu à a distanza curretta nantu à a scala. A scala hè ancu utile cù l'artiglieria; pudete aduprà per determinà à chì distanza sò e truppe nemiche è i so cannoni basati annantu à u tempu trà u lampu di u musu è u bang.

Tourbillon

Un tourbillon hè una gabbia tonda chì gira intornu à sè una volta per minutu. I pezzi più impurtanti di un orologio meccanicu si trovanu in sta gabbia: i sistemi di oscillazione è di scappamentu. A gravità influenza questi sistemi è provoca piccule deviazioni quandu l'orologio resta in una posizione verticale. U fattu chì u tourbillon giri intornu à sè compensa ste deviazioni. Abraham-Louis Breguet hà inventatu u tourbillon in u 1795 per l'orologi da tasca. Oghje, si trova soprattuttu in alta qualità, costosi orologi di lussu. Pruduce un tourbillon richiede un altu gradu di maestria abile.

Tricompax

U terminu tricompax si riferisce à un certu arrangiamentu di trè subdial. Sò in forma di V à 3, 6 è 9 ore nant'à u quadrante.


W

Impermeabilità

L'impermeabilità di un orologio hè visualizata in a barra. Oltre à elencà a resistenza à a pressione di u watch, u fabbricante spessu elenca ancu a so prufundità massima. Tuttavia, stu valore pò esse ingannevuli: Orologi impermeabili à 30 m (3 bar) ùn sò micca adatti per bagnà, ma piuttostu solu spruzzi d'acqua. L'orologi di immersione sò generalmente impermeabili finu à almenu 200 m (20 bar). L'impermeabilità hè influenzata da più cà solu pressione di l'acqua; a fluttuazioni di a temperatura pò ancu esse un fattore. L'impermeabilità deve ancu esse verificata regolarmente, cum'è e guarnizioni si usanu. L'acqua chì s'hè infiltrata in l'orologio di solitu apparisce cum'è acqua cundensata nantu à u vetru di l'orologio è pò significà una ruvina totale.

Meccanismu di ghjira

U meccanisimu di ghjira ghjira a surgente principale. Orologi da tasca aduprati per necessità di una chjave per avvolgere a molla principale (ventu chjave). Più tardi, questu hè statu rimpiazzatu cù a corona (stem-wind). In un cronometru automaticu, un pesu oscillante, u rotore, svolge questa funzione.


Y

Visualizazione di l'annu

 



Avete qualchì quistione? Cuntatta ci!

(800) 571-7765 o help@watchrapport.com